Saturday, September 19, 2009

malam raya.

esok hari raya, malam ni malam raya. orang lain mungkin sibuk mengayam ketupat, masak rendang, kemas rumah dll, tapi aku pulak sibuk meng-edit blog yang baru je dibuat sebelum aku berbuka tadi. hahaha. rumah aku ni macam x nak berhari raya pon ada gak, sunyi sepi tak meriah langsung, adik aku sebuk tengok tv tergelak2 sorang diri tak tau lah kenapa,  kakak aku pulak sebuk ngan FARMVILLE dan PET SOCIETY die, ibu ngan abang aku keluar shopping raya ntuk abang aku yang suke betul shopping last minute, dan abah aku pulak ada dalam bilik dia mungkin tengah mengira duit raya untuk diberi kat anak2 cucu cicit dan saudara mara.



baju raya korang tahun nih warna apa? aku punya warna gold dan purple. tibe2 je pulak family aku nih nak buat tema raya tahun ni kaler gold, so aku kena la ikut tema ye tak? kasut raya aku pulak Mary Jane CROCS. hahaha. x pernah2 dalam hidup aku ni aku pakai crocs, sbb tu lah aku beli this year sbb aku x tau lagi kasut ape yang sesuai untuk aku pakai di hari raya ni. lagipun sara suruh aku beli, so aku pon beli je la. at least ada gak orang yang boleh memberi opinion die kat aku untuk konon2 bergaya di hari raya nanti. wekk. bergaya lah sgt. 



kat tv dah terdengar orang takbir raya, surau sebelah rumah aku nih x ada pulak takbir? biarlah x d kena mengena ngan aku. hahaha. hari raya nih orang cakap kena bermaaf-maafan terutamanya kat family, dan juga rakan2, so di kesempatan ni, aku nak mintak maaf zahir dan batin kepada sume yg mengenali aku, ok? mintak halal makan minum, kalau ada terkasar bahasa ke termarah ke teremo ke, harap dimaafkan ye! 



and to whom it may concern, i am truly sorry for every single thing. i know i've made a big mistake which i realized i shouldnt do that. i just want you to know that im feeling very guilty, and all i need is your forgiveness.



selamat hari raya, maaf zahir batin.

1 comment:

mrblackout89 said...

slamat hari raya..maaf zahir batin..