Wednesday, October 21, 2009

exhausted.

i am so fucking tired, dari pagi sampai petang buat lab exp. LEVELLING x jadi so kena re-do, AGAIN, and also TEKIMETRI, we done the whole experiment back. nak tahu kenapa? sebab map plan kitorang tiada. x tahu lah hilang ke mana, orang yang bertanggungjawab pegang kertas tu X ADA. so penyelesaian terbaik, RE-DO je la. kau ingat senang ke? kau ingat x penat? haa cuba buat. cuba. berdiri tengah2 panas tu dari pagi. siapa tak penat? setakat kau bersenang lenang berjimba mmg x penat.



lab report satu hal lagi. esok last day submission. macam biasa la, separuh pun belum siap. nak kena buat autocad lagi, fuhhh. mekanik bahan punya project pun x start lagi. bukan sebab apa, mmg x ada masa nak buat. macam mana? dah la esok ada test. woww. memang seronok hidup aku minggu ni.


exhibition CNI untuk group aku x tahu hari apa bila dan di mana. hahaha. nasib baik model dah siap. tahniah untuk diri aku sendiri. hahaha.


moral of the story, jangan la suka buat kerja last minute, nanti sendiri yang merana. betul? 

dan lagi satu, TOLONG jangan mementingkan diri sendiri. you are wasting OUR time.


*x perlu nak terasa2, aku x cakap pasal kau pon.

4 comments:

fatin mastura majenom said...

aku tak terasa
aku suka!!!
hahahahaha

p/s: aku ngah ejas data tuk leveling
fuh2x~~

MDY said...

haa bagus lah tu

nieja belle said...

direct sound nokss..mantapp

MDY said...

ape mak?