Monday, October 19, 2009

crap.

mata aku dah mengantuk tapi aku tak boleh tido, kenapa? masih terkejut. mungkin sbb tadi dapat unexpected call, eh? ntahh aku pon x tahu. hari ini hari ahad, esok dah hari isnin, tiada kelas, tapi aku ade experiment geomatik yang x habis lagi. aku x faham betul kenapa perlu buat experiment sampai 10 kali? pernah korang re-do exp lab sampai almost 10 kali? pernah? haa aku pernah ok. exp sebelum ni. TRAVERSE. esok TEKIMETRI. 2nd time re-do. ok lagi laa tu. padan muka aku. esok buat lagi. yahoooo. hoho. petang esok ada kelas tambahan math. x sabar nak jumpa prof wahid. kalau korang nak tau dia nih lecturer serba boleh. nama je kitorang dalam kelas math tapi dia punya lecture tu merangkumi banyak aspek seperti english dan agama islam. haha. seronok x seronok kelas math kitorang? sebab tu masa kelas math x pernah mengantuk. x pernah laa sgt kannn ;p weee. tadi malam aku pergi tengok Battle Of The Band. bon dan syahid perform. wa cakap lu suara bon mmg mantaappp ouhhh! mmg x sia2 aku datang bagi sokongan kat kau wey. even korang x menang tapi korang still the best. hahaha. bonbonket jgn lupa ajar aku main gitar ok, aku tuntut gitar kau. hehe :b

......................................................................................................


kadang2 aku pelik manusia ni, bila ada depan mata x nak hargai. bila dah x ada baru nak cari. kenapa? dah lama aku fikir tapi x dapat jugak jawapannya. manusia x sempurna, manusia x lepas dari melakukan kesalahan. aku sendiri banyak buat silap. tapi adil ke kalau orang lain yang nak hukum aku atas semua kesalahan yang aku buat? adil ke? tolong jawab soalan aku ni. adil? satu soalan lagi, kenapa susah sgt orang nak maafkan aku? aku sendiri x faham. ye aku taw aku x rasa apa orang lain rasa. aku x rasa apa kau rasa. kan? tapi aku pon ada perasaan, ada hati. so tolong fikir juge pasal hati dan perasaan orang lain, tolong eh? kalau nak pergi, pergi je. senang. x menyusahkan hidup orang lain. x payah nak menyakitkan hati orang lain. jgn ingat aku ni macam bola. kau nak main kau ambil, kau x nak kau campak buang sesuka hati kau ok? walaupun selama ni aku mmg diambil dan dibuang sesuka hati macam tu. so mmg x de beza. betul x? ada faham? kalau faham bagus kalau kau x faham buat2 je faham.


........................................................................................................

so kesimpulannya, apa motif aku tulis cam ni? aku sendiri x tau. yang aku tau, aku tengah sedih, pilu, hiba, rasa nak menangis kuat2, boleh? puas hati kau? dan sukahati aku la nak tulis apa kat blog ni, sbb aku punya blog. kalau korang nak baca blog aku sekadar untuk mengutuk, so x payah nak buang masa baca. aku x suruh pon. ok? boley blah, main jauh2.



No comments: