Thursday, November 26, 2009

Nak Tahu?

It feels so good to be home! Oh katilku aku rindu padamu setelah hampir 2 bulan tidak ketemu. Hehehe.

Ade cerita hangat aku dapat tahu. Acea, Impi nanti jumpa kita bual panjang eh? Buat masa sekarang buat bodoh je jangan layan mereka semua ok? Diorang memang nak kena pang sat g seko seko nih HAHAHAHA.

Tangan dan kaki aku dah berparut luka lebam sana sini. Ini semua sebab kena lompat dari jambatan, keluar masuk hutan, terhentak kat batu air terjun, wahh memang best pergi Sg Sedim tu, kalau ada peluang aku nak pergi lagi. Part paling best mestilah Rafting. weheee, best best U guys should try this hah. *Simpan hajat nak jadi Skipper :p* Banyak aktiviti buat kat sana, kayak jeram, flying fox, explorace, *aku kena asma wey mase explorace, adeyy :/* night walk, tiubing, blind trail, *kena berendam kena baling ngan lumpur mata kena tutup cet!* burung hantu, *kena tinggal sorang2 dalam hutan berjam2, menggigil aku kesejukan* water confident. 5 hari tu memang tak cukup tido laa kan, sebab tu la otw balik parit raja semalam aku tido je dari Kedah sampai Batu Pahat baru bangun haha.

So esok raya haji, baju raya haji tiada la. Perlu ke ada eh? Malam nih orang datang takbir kat rumah aku, so aku tak keluar bilik laa hehe. Selamat hari raya haji. Bak kata Acea buang yang keruh ambil yang jernih ye kawan2.

Twilight New Moon sudah keluar. Cik Munirah ajak tengok hehe mesti dia nak belanja. Yeayy that is why I love u so much lah. ;p

Aku baru mendapat msg dari mantan chairman hari ni, " Amin, Steph, Madi, Siti, Hana, Ika, Safuan, Zul, Faroq, Kumar, Han, Ganesh, Shafiq. Diharap dapat lapor diri di Empangan Batu untuk training camp pada 30hb Nov. Sila inform kepada nama di atas. Maklumat lanjut hubungi Coach Halim." Hari Isnin ni oyy. Tak sempat nak berehat lama2 kat rumah daa. :( Orang cakap ni training camp untuk selection ke Sukan Sea next year, benarkah? Kalau betul, please please pray that everything is gonna be fine there eh eh.

Aku tak mandi lagi. Barang2 dalam kereta belum angkat, tolong angkatkan please? Malas malas dan malas. Dentist appointment dah dekat dua bulan tak pergi, Sabtu ni pergi mesti kena bebel ngan Doc Faridah tu, dah lah bracket tercabut lagi 1, so tak boleh nak tukar dawai. Sigh~

Chong Wey boleh main Sukan Sea nanti laa sebab tak dapat approval dari Persatuan Badminton Malaysia untuk berehat. Good to hear that, Im sure he will train hard and well prepared for the game kan. All the best!

And and and, currently, I m waiting for budak gemuk's message. Busy busy dan busy eh kau? Haha. *Gelak tipu*

No comments: