Wednesday, November 18, 2009

Updates.



Finals sudah habis cuti sudah bermula patutnya saya balik rumah hari ni tetapi aku masih berada di Parit Raja masih memikirkan bila mahu pulang ke Melaka sebab barang2 x kemas lagi sangat sangat lah malas kawan2 tolonglah kemaskan untuk saya boleh tak dah lama tak online sebab WiFi U ni buat hal pulak dah dekat seminggu x boleh guna hari ini baru ok so saya mahu mengupdate sedikit sebanyak kisah kehidupan yang saya lalui antaranya pergi ke Bekok pada 12 Nov yang lepas


***
**
*



 
 
berpeluh menunggu zalikha lambat
LOKASI: Stesen ESSO Parit Raja.


***
**
*




BEKOK


 
 


...
..
.




 
 
 

 
 
GADIS KACA MATA YE? HAHA


Qi, Nija


mandi manda


 
 

...
..
.


 


Terima kasih daun keladi lain kali kita berjimba lagi ye kawan2 hehe oh minggu lepas saya menonton 3 movies Phobia 2 Pisau Cukur dengan 2012 dah lama tak tengok wayang ni ha nasib baik ada orang baik hati nak belanje hehe orang cakap results math dah keluar arghh malas nak check doakan saya mendapat results yang cemerlang ye ok lah saya rasa saya patut mula packing barang so bye bye bye selamat malam mimpikan yang indah2



2 comments:

Anonymous said...

berpeluh tgu ak lambat ye..hehee..madihah packing !!jgn tperuk je dlm bilek dgn jeruk tu

MDY said...

kau mmg lambat eka HAHA