Sunday, June 20, 2010

Kenapa?

** Perasaan ini aneh? Kalau jadi heartless kan best. Senang. Tak perlu nak emo sana sini sakit hati sana sini. Tapi dah nama pon manusia kan mestilah ada perasaan, kucing pun taw rasa sakit, ye dok? Kenapa kita perlu rasa sakit, marah, sedih, menyampah, meluat semua tu? Perlu ke? Penting ke semua tu?

** Apa aku nak eh aku sendiri tak faham. Aku nak orang jaga hati aku tapi aku tak jaga hati orang, aku nak orang sayang aku tapi aku tak sayang orang. Macam mana tu? Tak adil lah, kesian orang tu. Alahai aku sayang sebenarnya cuma tak gheti nak tunjuk. Bagi aku marah tanda sayang, maki tanda rindu. Haha setuju? Kalau aku tak sayang aku tak marah kau. Faham faham sendiri je lah labu, aku cakap banyak pon tak guna bukan boleh ubah apa pon.  

** Aku nak tengok wayang lagi tapi aku pokai. Cam no ni? Buek wayang sendiri dah penat pulak haha alamak aii apa aku merepek. Lagi berapa bulan nak puasa? Puasa lepas tak habis ganti lagi oh perlu ganti puasa dengan segera. Lepas puasa dah raya cepat sungguh kan masa berlalu. Makan tidur pejam celik je nanti dah puasa dan raya dan dot dot dot..

** Oh ye aku tak rasa 3 BULAN tu suatu jangka masa yang lama. Oleh yang demikian, hargailah orang yang kita sayang selagi dia ada depan mata, kan Madihah?

6 comments:

ouh sara said...

betol2!!
dan tak rase yang 6tahun tu jangka masa yang pendek!ahaha:D

mdy said...

Hmmm :(

ouh sara said...

hahaha chill la wey
bunga bukan sekuntum..ee..geli jek aku dengor:P

mdy said...

Kau cakap kau yang geli kaaaannnnnnnn

Sara Amelia said...

i understand!

mdy said...

Apa yang you faham sara amelia oi