Friday, August 06, 2010

Stay close, don't go.

Siapa yang sanggup dengar aku membebel 2 3 jam tanpa henti?
Siapa yang tak pernah nak cakap tak nak aa aku letih lah atau tak boleh aku ada kelas aa atau malas ah wey setiap kali aku cakap wey jum makan atau bosan lah, mamak jum?
Siapa yang aku selalu text masa nak berak? HAHAHA.

Jawapannya:
Manchoi!
 aka
Muhammad Hafiz Mansor.


Kalau lu orang nak taw ini nok best friend aku, satu satunya kawan lelaki aku yang paling rapat. Aku post khas untuk kau kali ni hehehe. Aku letak gambar kau yang kau rasa macho ni eh, kau yang rasa bukan aku haha. Dah banyak kenangan kita bersama (ewahhh) so macam tipu kan kalau aku cakap aku tak sayang friendship kita betul tak?


Mangkuk,
You were always there for me to listen and always there for me to talk.
With all the happiness, pain and also those dramas.
there is no other way to describe how I appreciate our friendship. 
 You know you mean so much in my life kan kan kan? :p

So please stay and be my friend forever. :)