Friday, March 25, 2011

Ce cite ce cite

Weekends is coming yeay orang lain bersantai berehat menenangkan kepala otak selepas melalui hari2 yang memenatkan, tapi aku terpaksa pergi training. Ergh terpaksa bukan bermaksud tak ikhlas cuma kadang2 bila aku perlukan rehat yang amat, tiba2 dikejutkan dengan berita training ni, aku rasa sedikit malas. Everyone has their own limit right? So I guess limit aku hampir sampai, dah paras2 hidung dah ni. Tapi haruslah berfikiran positive. 

"Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always your choice."

Kata kata perangsang untuk mulakan hari ini dan hari hari yang mendatang. Have a great weekends everyone!


*Aku terlalu busy dengan traning sampai dah kurang masa untuk spend dengan family & kawan2. Dah kurang masa nak lek lek lu sap kok lu haha. Sorry guys. :(

2 comments:

Anonymous said...

i miss our time dulu2.. hmm

Marina Mazlan said...

adoi. saya pun every weekend training. less time poya2 dah nie.