Monday, March 21, 2011

To be or not to be happy?

#Situasi 1
Tiba tiba dapat mewakili UTHM ke Hong Kong Indoor Rowing Championship 2011.
Respon masyarakat sekeliling :
"Wah tahniah mdy pergi HK nak baju I love HK okay"
"Congrates jangan lupa ole2 dari Hong Kong"
Aku :
Hanya tersenyum kambing dan mengganggukkan kepala. Kadang2 gelak besar.


To be or not to be happy?


#Situasi 2
Terpilih oleh Ah Beng untuk join 2K individu open woman.
Monolog dalaman :
"Walawey nak tak nak kena improve jugak 2K time aku kalau tak sia2 aku datang jauh2."
Target coach 8:53
Aku :
Mengganggukkan kepala dan tersenyum kelat.


To be happy or not to be happy?


#Situasi 3
RACE DAY 200311
Perasaan aku hanya Tuhan saja yang tahu, maklumlah first time race ergo di luar Malaysia.


#Situasi 4
Selepas menarik 2k.
Masa yang terpampang hanyalah 9:02:1. Ranking ke 5. Speechless. Ada improvement 1 saat tapi tak mencapai target diri sendiri.


TO BE OR NOT TO BE HAPPY?


Kesimpulannya, aku dapat new best time, but the best time was still not good enough. I don't know what I'm feeling now, and what should I feel. Dilemma much huh?


//Walau bagaimanapun, kami berjaya merangkul 1 emas, 1 perak & 3 gangsa! Tahniah! Malaysia boleh! UTHM boleh! :D


Back to Parit Raja, kembali menghadap buku, projek, test & assignment! Bashhaaaaaahhh!

4 comments:

Anonymous said...

congratulation madihah!!! apa2 pon, kau dah buat yang terbaek untuk diri sendiri. n im happy for you in any way you did. much much much love yaaaaa

MDY said...

Thanks syakira. :')

Marina Mazlan said...

congratulation dear.

MDY said...

Terima kasaih :)